آرزوها
آرزوها



واقعاً خوشحالم که اینجا با پروانه ی عزیزم مینویسم

ما در حالی آشنا شدیم که هر دو احساس مشترکی با هم داشتیم

و این باعث می شد به سوی هم جذب بشیم

از پروانه خانوم براتون بگم ، فوق العاده مهربون ، با وفا ، با صداقت و لبریز از احساس

پروانه ، حرفاشو که از دل مهربون و احساس نابش سرچشمه میگیره

به دستاش منتقل میکنه تا یک اثر زیبا خلق بشه

اثری که من عاشقش هستم و با من حرف میزنه ، حرفائی که در من جریان

پیدا میکنه و همه ی وجودم میشه و بهم عشق میده

پروانه جانم بخاطر همه چیز ازت ممنونم و افتخار میکنم که کنارت هستم

و با تو زندگی میکنم

ای ماه من ، ای ماه من

چشم هایت برای من ستاره ای از یک آسمانست که تمام شب را

برای دیدنش بیقرار می مانم

نگار صورتت در قلبم و یادم ماندگار می شود

منتظر می شوم تا یک روز به سوی تو پر بکشم تا با عشق زندگی کنیم

 

چقدر امروز بیشتر از همیشه ، بی تــــــــــــــــــــاب توام ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 8 بهمن 1387برچسب:, ساعت 12:48 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar